طراحی و ساخت ربات سکندری

لیگ طراحی و ساخت

لیگ طراحی و ساخت یک رقابت مهیج و چالشی در مسابقات ایران اپن است که مهارت فنی و خلاقیت شرکت‌کنندگان را به چالش می‌کشد. 

در این لیگ داوران یک چالش خاص را مطرح می‌کنند و تیم‌ها باید در یک زمان محدود یک ربات را طراحی و بسازند.پس از تکمیل ساخت٬ ربات‌ها در یک پیست مخصوص با یکدیگر رقابت می‌کنند تا توانایی و عملکرد خود را به نمایش بگذارند .

این لیگ فرصتی منحصربه‌فرد برای عاشقان مهندسی، طراحی و رباتیک است تا توانایی‌های خود را در یک محیط پویا و رقابتی بیازمایند. آیا آماده‌اید که خلاقیت و مهارت‌های فنی خود را به چالش بکشید؟ 🚀

. لذا کمیته ملی ربوکاپ ایران افتخار دارد که در نوزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران که در فروردین 1404 برگزار خواهد شد میزبان شما دانش‌آموزان، مربیان و سرپرستان عزیز باشد.

منتظر حضور شما هستیم.

 

تعداد اعضا و شرایط سنی تیم‌های پرایمری و سکندری

الف) پرایمری: محدوده سنی دانش‌آموزان شرکت کننده در لیگ‌های پرایمری حداقل 10 سال و حداکثر 14 سال تمام می باشد(پایه‌های چهارم، پنجم،ششم، هفتم و هشتم) و تعداد اعضای شرکت کننده: 5 نفر عضو، 1 نفر مربی و 1 نفر سرپرست می‌توانند باشند. البته در لیگ onstage تیم‌ها می‌توانند یک عضو بیشتر داشته باشند.

ب) سکندری: محدوده سنی دانش‌آموزان شرکت کننده در لیگ‌های سکندری حداقل 14 سال و حداکثر 18 سال تمام می باشد(پایه‌های هشتم،نهم،دهم،یازدهم و دوازدهم) و تعداد اعضای شرکت کننده: 5 نفر عضو، 1 نفر مربی و 1 نفر سرپرست می‌توانند باشند. البته در لیگ onstage تیم‌ها می‌توانند یک عضو بیشتر داشته باشند.

 ***حداقل اعضای یک تیم دو نفر می‌باشد.

 جهت اطلاع‌رسانی اخبار مرتبط با لیگ طراحی و ساخت در کانال زیر عضو شوید.

https://t.me/+PUKgZCU_c7JiYWM0

@JuniorInSitu
در صورت علاقه به عضویت در تیم کمیته‌ فنی لیگ طراحی و ساخت فرم زیر را پر کنید.

https://forms.gle/SXrLAkBDXYW1kkkw9


تاریخ بروزرسانی :۲۰ فروردین ۱۴۰۴


: قوانین عمومی لیگ طراحی و ساخت 
http://iranopenrobocup.ir/storage/files/173/قوانین.pdf
:قطعات مجاز برای لیگ طراحی و ساخت

http://iranopenrobocup.ir/storage/files/173/Parts.pdf
:ابزار مجاز برای لیگ طراحی و ساخت

http://iranopenrobocup.ir/storage/files/173/Tools.pdf
نمونه سوالات برای لیگ طراحی و ساخت:
http://iranopenrobocup.ir/storage/files/173/Practice.pdf